Äntligen lite ledigt!

Guuu`så underbart vi har haft de idag.+
Ledig bägge två + sol = Kan de bli bättre!? =)´I dont`think so!

Jag och gubben låg å gled längst älven från mobacken å en bra bit ner...
Så härligt och mysigt. Kunde inte vara mer perfekt!
Å vi var inte de ända som hade pumpat upp gummibåtarna för idag vill jag lova och låg och gled längst älven.

Blev därefter sommarens första mjukglass på Vintergatan, prövade deras "nyhet" med blåbärs-mjukglass.
*Betyg: 3 solar av 5 möjliga. Kunde ha fått smaka ännu mer blåbär.
Skulle bara ha tagit mej te Beschan nån dag för en lunch mjukglass ;-) Dom är grååååse vill jag lova!

Hoppas nu detta väder fortsätter ett tag framöver (ser ju dock inte ut som om de blir fult så bra som de 2 senaste dagarna, men man måste ju få hoppas jue!)

Lite bilder från idag:
 
      


Lev & Må!

Kommentarer
Postat av: Jesse

Hehe modigt att ta med kameran i båten =)

2007-08-08 @ 23:16:02
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Shaver

Hur lång tid är det kvar nu till lgh blir klar. Vi kommer ju upp om en och en halv vecka så då ska jag käka middag där. hurry hurry.

2007-08-09 @ 23:22:02
Postat av: Lollo

Hehe....Håkan då...om du nu så gärna vill att de ska bli klart så kanske du måste komma upp å hjälpa till! :-P Nämen va kul att ni kommer upp, vi ska nog kunna styra upp nån midda skaru se

2007-08-10 @ 09:03:58
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0