Äre nu sommaren är över?

Gry påstod de iallfall i lördags när jag såg sommarkrysset....
Smhi påstår oxå de när de skriver att hösten är påväg...
Äffärerna i stan`verkar oxå påstå de när de nu kommer in en massa höstmysiga kläder...
och ja, om 1 vecka kommer nog jag med säkerhet att oxå påstå de, när höstterminen börjar.
Huvvva! sommaren har gått såååå förfärligt fort!
Men och andra sidan så har jag i sommar haft de bästa jobbarsommaren evver
(om man inte räknar med kaouset på stället)
De som har förgyllt mina dagar där är ju såklart Papegojjan Frida, Ängeln Josefin och rökaren (vi alla undrar, what!!?) Erika. Tack brudar för en jättekul sommar. Hoppas vi ses där även nästa sommar (jaja, jag vet Frida att du kommer att söka "viktigare" jobb nästa sommar, men du vet iallfall att vi vill ha dej på Tor även nästa sommar...kaffemaskinen behöver ju mjölkas! ;-P)

I fredags var jag och Sara nere på stan och alla rea affärer osäkra innan vi gick te matfesten för att äta Souvas, gott! Kantarellsåsen gjorde sitt.
Och på kvällen gick jag å Markus ner för att äta midda på Svansele restaurangen där de hade buffe`. De var gott, men tyvärr så träffade jag aldrig rätt i buffen`och fick antingen fisken,köttet, grönsakerna eller potatisen kall, medans resten vad helt perfekt och redy to eat. Tog en dricka i tälten och våldgästade Victor påvägen hem...

image40

Lördagen var lung..Markus gick på sitt dyngsskift så jag tog de bara lungt hemma...

Igår så hade vi den turen jag och Sara att svärmora bjöd oss på midda och underhållning upp på folkparken med konserten "Sommar, Sommar, Sommar" med Sanna, Sonja & Shirley.
Lovely! Trots att de regnade nästan hela tiden så njöt vi verkligen av de,synd bara att Shirley var förkyld och utan röst...

image41
Senare under kvällen tittade vi in hos Sara & Tobbes kissekatter innan vi åkte te Ursviken för att titta på Ingrids nya kissemisse...Sååå söt! De får en att vela skaffa en till....synd bara att de växer upp så fort...



Är lite seg att att publicera detta inlägg...de är redan onsdag och jag började skriva detta i lördags tror jag...
Igår var vi iallfall en till sväng på IKEA, yes! :-)
Handlade lite allt möjligt, från sängstomme, byrå till en massa lampor...
Här kommer en uppdaterad bild på köket...där de ny finns luckor...men still more to come...:-)

image42

Kommentarer
Postat av: Jessica

LOL! Kan du inte lägga ut före å efterbild sen när allt är klart???? =))

2007-08-29 @ 16:38:29
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Victor

Ojojoj det blir fint det där =)
Ni kommer säkert att trivas i den nya lyan.

2007-08-31 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0