Bak och nya bilder

Jaha...då sitter man här ensam igen eftersom Markus återigen är och dricker öl med jobbarkompisar...
näedå jag e inte bitter ;-P....hehe...

Har fått lite gjort sen han åkte iallfall, bakat bullar och håller nu på med nån annanas och kokos kaka, men jag har inte prob för jag ska hinna med att titta på tv oxå, de sänder de nya programet på kanal 5. ID.
Haha, de är med en helt energisk tjej som tävlar, helt galen, men duktig må jag säjja...hittils iallfall =)

Har 2 nya kort från lägenheten, nöjd nu Håkan & Sandra? :-)





image37
                      Fondväggen i köket med nya gardiner


image38
                  De nya snygga gardinerna i sovrummet



Oj, nu  e reklampausen slut...gotta´go

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att se bilderna =) är så nöjd så för ett tag...hahaha...SNYGGT vare då =)
Vi blir då aldrig klara känns det som...tapeterna i v-rummet är ännu inte på plats, vi bara gör en massa annat...som idag var vi och köpte oss en ny bil =)
Ha det gott så ses vi ju snart...och du...slå gärna en pling nån dag, var ett tag sen nu =)
Kramis!

2007-08-20 @ 22:35:13
URL: http://hem.bredband.net/lillen04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0