En lista (i brist på annat)

Första bästa kompis: Min kusin Adelina skulle jag tro
Första bil: har ingen
Första kärlek: ...David
Första husdjur: Kaninen Pärlan
Första semester: beror väl på närifrån man räknar?När jag var 1 år var jag på semester i Småland
Första jobb: Fotbollssledare på BSK
Första köpta skiva: En "Ace of base" skiva
Första riktiga kärlek: Rikard
Första piercing: öronen
Första konsert: Rocktåget med Tomas Ledin, Lisa Nilsson och nån till


Sista alkoholdrycken: Piggelin Shot
Sista bilfärd: från ursviken
Sista filmen du såg: Dagboken (gu`så bra film!)
Sista ringda telefonsamtal: Mamma
Sista bubbelbadet: några år sen på Edda
Sista spelade cdn: Lasse Winnerbäck
Sista kyss: Markus, såklart!
Sista gången du grät: ett tag sen
Sista måltiden: Kycklinglåda

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nja...
Varit på tv? Joo
Fått ditt hjärta krossat? Ja, tyvärr
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Nej, int ett utan...
Busringt till nån? Självfallet

Sju saker du har på dig:
1. underkläder
2. kjol
3. linne
4. örhänge
5. vristkedja
6. ?
7. ?

Sex saker du gjort idag:
1. vaknat
2. somnat om
3. vaknat igen
4. städat
5. msn:at
6. lyssnat på musik

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Mobilen
2. sängen
3. Markus
4. mjusik
5. ljus

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
2.
3.
4.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha jag garvar när jag är in och kikar på era gör om bilder =) mycket är så likt det vi har oxå...köksbordet är nog lika, men vi har ett för 4 personer bara...och så ja tapeten bakom bordet =) hihihi...ganska lika stil vi har =)
Hur e det annars då? Här jobbar man HELA JÄVLA TIDEN och ja det är trist, vill ha lite semester nu. Okej nu är jag ledig i en dag, och sen är jag ledig till helgen. Men jag vill vara helt ledig nu ju =/ Hur länge ska du jobba?
Ha det gott vännen.
Kramis!

2007-08-06 @ 17:17:40
URL: http://hem.bredband.net/lillen04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0