Nu e jag igång igen!

Nu har vi äntligen fått igång datan och internet..inte för att jag egentligen har saknat att inte ha internet, har ju så mycket annat att göra. Inser att datorn är bara ett himla stort tidsfördriv, kanske tom.
att de har varit skönt att inte ha haft igång nån?....hm...kanske.

Så vad har hänt sen sist då?!
Jo, min käresta Ann och hennes Håkan med kompisarna Patric och Fruppe komme 
från Övik för att spendera helgen uppe i norr.
De blev en husfest i Bergsbyn, som blev riktigt trevligt, men såklart går förfesterna alldelles för fort!
Men vi ha med lite "Singstar" och "Med andra ord" och snacka massa gojja iallfall innan vi drog iväg ut på Balzac, där de faktiskt var riktigt trevligt, träffade gamla vänner och bekanta.
Sedan drog kosan vidare te Max, där Kalle bjöd på burjare och jag utmanades att vända en kopp kaffe uppochner på bordet, vilket jag såklart inte bangade på....slutade i att Nett som satt brevve mej fick liiite kaffe över sig. SOrry! :-)

Lägger upp lite bilder från festen och hur se fortskrider i lägan.











Kommentarer
Postat av: Jesse

De verkar ju ta sej i nya lägenheten. Ser riktigt fint ut, ska bli kul att se när de är färdigt =)

2007-08-01 @ 14:05:39
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Gjersan

tjena kompis! Det var inte igår...gu va fint ni börjar få i lägenheten. Lova att ja får komma å hälsa på då det e klart :)Å du det var alldeles för länge sen vi sågs å hördes av...det får vi allt se till så vi gör.

2007-08-01 @ 19:39:00
Postat av: Sandra

SNYGGT det blir i läggan, ska bli kul att komma till er och se sen då man nu får tid över, fan hela sommaren har ju gått och vi har inte hunnit ses nått, eller det har aldrig tajmat för oss samtidigt =/ suck! Jag måste oxå lägga ut lite bilder nu, men jag hinner inte alls sitta vid datan nått...ska bli skönt att sluta jobba, lite drygt 2 veckor kvar nu sen får man liiite ledigt innan plugget sätter igång...
Ha det gott vännen min så ses vi snart hoppas jag, om inte annat så måste vi höras på telen...
KRAMISAR!

2007-08-02 @ 20:37:01
URL: http://hem.bredband.net/lillen04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0