Personalfest!

Eller iallfall delar av personalen som gillar att umgås med varann =)

Styrde upp en förfest här hemma i röran, gick faktiskt riktigt bra.
Grillade ute på gården, spelade Buzz och "med andra ord" (ovanligt, not :-P) och sen körde jag och Erica av me nåra dängare på singstar (ev att film läggs upp senare)

Några av oss drog sen ner på S8....ojojoj, aldrig mer dit när de e 18 säjjer jag då bara...fy fasiken va smått de var och skrik överallt....ujujuj, har man betett sej sådär själv när man var 18år? hoppas inte de :-)
Just när jag sagt te Josse, att: "-Näe nu e de nog dax för mej att gå hem" så ser jag Jonatan, äntligen en i min ålder! Vi går ner och checkar in Johanna i Parken en stund sen beslutar jag med för att cykla hem...FORT!
(fan man ska ju tydligen gå runt och vara rätt våltäksmän här i stan oxå...)
Tog mej en resorbe, myste med katterna och somnade sedan efter några skickade sms =)

image35



image36

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tyckte inte resorb hjälpte ett dugg...va tyckte du?

2007-08-17 @ 12:33:22
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: jessica

haha varför är du anonym i min blogg för??

2007-08-17 @ 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0