de e lungt..

Det är lungt, jag slapp dra några tänder idag.
Tandvärken berodde tydeligen på att tandköttet låg ovanpå visdomstanden som vill komma upp.
*pshhuuu, jag kan andas ut* =)

Hann även med att ordna alla julklappar idag, så äntligen är det oxå klart.

Börjar även känna mej klar med skoluppgiften, nu fattas nog bara finslipet sen så skickar jag in den...
bära eller brista....
Tänkte finslipa imorron och skickar nog in den om jag vågar innan jag går ut och jobbar på eftermiddan.

Sprang även på en jättesnygg röd klänning på Gina idag som jag bara var tvungen att köpa....och då var jag bara tvungen att köpa en kofta till den på MQ....Snyggt så snyggt, även om Markus tyckte klänningen liknade ett nattlinne :-P  den blir att ingviga på julafton..


Vit jul! Jag vill ha en vit jul!!!
Nu får banne mej snön komma!



Emma var på blixt visit hemma i Skellefteå och vi han träffas hos Ida i söndags kväll. Kul!
Fick såklart även chansen att mysa lite med Rebecca oxå ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0