Fest och utgång

I lördags vankades det  för fest, hade lovat Maria sen tidigare i veckan och som kul var så hakade även Ida på, dock in nyktert tillstånd eftersom hon har en dotter att ta hand om hemma, lyckosten.

Mina brudar drällde in först, innan Markus kompisar som komme lite senare.
De pimplades alkohol, inte utan dess like, men ändå rätt så mycke tror jag (det konstiga var dock att jag inte alls kände mej full, såsom det brukar vara...kan de ha att göra med att vinet som jag drack hade varit öppnad några veckor....dunstar alkoholen då kanske?)
Förfesten gick i lockarns tecken för mina tjejkompisar...de tar tid att göra sig extra fin ;-)
Men hann ändå med att dra några drudeluttar på singstar innan vi tjejer tog oss ut just före 23 för att jag skulle kunna gå in gratis på mitt studentkort. (värt!)
Väl ute kunde man tro att de var en "Hemvändarkväll-light" vi träffade många gamla klasskompisar och dylik, Superkul såklart! Jag å Maria satte oss vid ett spelbord nere och jag lyckades spela ihop ca 100kr, Nöjd som en lärka spenderade jag mestadels av pengarna i baren i mitt försök att inte känna mej så nykter...Men de var som att min kropp inte var tillgänglig för alkohol denna kväll,...märkte knappt nån skillnad :-)

Blev några danssteg upp på dansgolvet innan vi insåg att de spelade bättre musik nere, så vi gick dit istället...
Markus å hans vän Viktor komme till s8 lite senare än vi och pimplade tequila, vilket jag kan tycka var lite onödigt..men men, hans förlust dagen efter...mohahaha.
I slutet av kvällen spelade jag dock bort resten av markerna jag hade kvar...tur då att Markus som var vid samma bord vann desto mer....Tror jag ska försöka lära mej lite mer om de där med blackjack så jag förstår :-)

Hade iallfall sån tur att Ida körde en drive på max med oss innan hon skjussade hem oss där vi åt upp och jag passade på att städa bort från rumsbordet allt som stod framme där för att slippa göra det dagen efter där man ev skulle vara bakis. Tog en vätskeåterställare och gick sen å la oss.

Det skönaste var dagen efter när jag inte alls var bakis. Najs.
Ska göra lika dannt nästa gång ;-)


Några bilder:

                                                                                                                                                                          




                                                                

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inredning, kläder och kul grejer.

2007-12-10 @ 20:42:49
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0