Julllov!

Nu kan jag äntligen slappna av och ta mitt efterlängtade jullov!
Den sista uppgiften är nlämnad och bara ligger och väntar på att få bli läst och bedömd. Lovely

Nu blir det att jobba några dagar, fixa klart de sista klapparna och sen, sen på måndag är de chill...en lung och skön julafton, i min röda nyinköpta klänning som e sååå fin ;-)
..innan jag ska upp på juldagen och jobba fm...åka till farfars och träffa lite släkt för att sedan ta sejut på hemvändakvällen på S8!

Markus har varit uppe på akuten hela dagen för att han gjorde illa sej i axeln på hockeyträningen igår..
går inte att få tag i så jag vet inte hur de gått, eller jo precis nu leverarades smset...han kanske hinner komma hem och berätta hur de gick innan jag far iväg å jobbar.

vars jer min vita jul!!!!!!???


Kommentarer
Postat av: Sandra

GOD JUL vännen...hoppas du får en mysig jul med många fina paket. Men nog vore det mysigare med lite mera snö =/ hojja vad svart och trist det är...

Kram på dig!

2007-12-23 @ 17:01:06
URL: http://hem.bredband.net/lillen04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0