KlirrKlirr i kassan

Var och jobbade lite extra på Tor häromdagen,...
känns alltid lite smådrygt att gå tillbaka dit eftersom de kan ha hänt massor sen i sommras..
Men de mesta var väl som jag lämnade det i höstas...
iallfall, när man väl är där så går de ju som av bara farten, nästa som om man aldrig gjort nå annat, typ.
Nu ringde de idag och behövde ännu mer hjälp, så jag rycker in fm imorron och heldagar mån och tis.
Sen även hela helgen, fast de visste jag ifs sen tidigare.

Så de dagar jag e ledig där imellan tänkte jag skriva klart skolarbetet och såklart fixa alla klapparna.
Så jag bara kan chilla på julafton. ÅÅÅÅåååååååååååååååååhhhh, de ska bli så skönt och mysigt.

Åh, på tal om mysigt, var och gossade med mina kissekatter hos bror ikväll...ojojoj, saknar dom som tusan.

Åh, en till sak, var me svägerskan Sara och lyssnade på Espri ( ungdomskammarkören) de hade julkonsert.
De var bra, fick gåshud många gånger om. Fast...vi var bättre när jag var med...*tsss* typ iallfall.
Bra iallfall var det. Nu har jag lite mer julstämmning, I like.

Näe, nu ska jag hoppa i sängen och försöka sova lite innan jag ska upp å jobba imorronbitt och dra upp gamlingarna.

Pussåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0