Renovering på balkongen


image50


Här kommer nu ett uppdaterad bild på hur balkong taket håller på att ta form...
det är nu insatt fiberoptic i taket, små,små lampor som ska lysa som små stjärnor.
De var svårt att få på kort hur fint de är, ni får komma å se sen :-)

Annars så är de lungt här hemma, igår åkte Markus iväg till Italien, Milano för att titta på FOrmel 1 med sin bror.
Så jag bjöd in familjen + farfars på middag igårkväll...

Idag har jag hunnit med plugg,promenad och att jag har börjat läsa en ny bok : "Den vite Messajen" tror jag den heter...verkar helt ok, men har inte hunnit så långt i boken så att jag kan säjja nå mer om den.

Näe, ska ta å se klart "knocked up" nu som jag började se förra helgen...men somnade :-P


Kommentarer
Postat av: J

Den är rätt intressant, men hon framställer sej själv som världens bästa människa. Jag har tvåan sen om du vill läsa =)

2007-12-11 @ 21:24:19
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Emma

Du, har du samma mobilnummer som alltid? Textade dig idag men insåg att jag har nåt annat nummer än det du hade förut sparat? Jaja, frågan var iaf om du har tid att ses en stund imorgon? Jag ska upp och kolla lucia 6.30 så jag är vaken hela dan... =)

2007-12-12 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0