Trött

Jaha...idag har de varit jobb hela dagen och när jag kom hem kunde jag inte hålla mej från skolarbetet som är kvar innan jullovet så jag har suttit mer eller mindre hela kvällen och filat på min uppgift.
Tur att de fanns lite tigerkaka som jag kunde trösta mej med ibland för att hålla mej vaken :-P

Som en del vet har jag besvärats med tandverk i en visdomstand de senaste dagarna, och fult som fan är då de att tandläkaren ringer idag och berättar att det är dax för ett besök hos dom och eftersom de hade 2 tider öppna imorron så vare väl lika bra att ta en tid då.
Ååhhh....bara de inte tänker rycka ut visdomstanden, jag lovar,  jag har faktiskt inte haft alls ont i den idag.
Jag återkommer hur de gick sen...

Ska även försöka att göra klart julklapparna imorrn, vill ju få de klart jue!

gonatt å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0