Var tog mitt "jullov" vägen?

Hittills har jag hunnit med att jobba på Tor 83 timmar sen vi fick "jullov" den 12 December,
 vilket innebär ung en heltid. Ja, jag lovar det känns i kroppen.
Under dessa dagar har jag även hunnit med att skriva klart ett stort skolarbete.
Så nu känner jag mej rätt så utarbetad och d ska bli skönt med lite ledigt imorron...
Har inte inbokat nå jobb förrän nästa helg...
Nog för att de blir säkert mer jobb i veckan oxå eftersom de går en massa sjukor på stället...
Efter jobbet idag åkte vi iallfall å åt middag hos bror och myste med katterna, sedan bestämde Markus sej för fest, så då blev jag själv hemma och nu har jag mödosamt tagit mej igenom filmen "Enchanted" (Förtrollad) efter att ha somnat minst 2 gånger...Och nu blirre nog att se slutet på "car wash"
Enchanted var förövrigt en bra, pedagogisk film, som lägger iallfall lite tyngd på detta med könsroller, uppskattas ur en pedagogs synvinkel ;-)

                                                                                              

Imorron blirre förhoppningsvis att träffa Josse och Frida på stan för en fika. Är på tiden att vi träffas...
var ett tag sen vi sågs allihopa, även om jag hade turen att jobba lite med Frida igår som gjorde ett gästspel på Tor :-)

Kommentarer
Postat av: J

Suck...om ändå 83 timmar vore heltid =) Men du e duktig du, ingen kan väl få nog av pengar? =/

2007-12-30 @ 01:27:15
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

Jamen du då förstår jag, inte dåligt =)

Inte, vad ska du göra då? Men du kan ju fara på en av mina istället för mej då? =)

2007-12-30 @ 13:59:44
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0