IKEA!


Äntligen, som jag har längtat att åka dit och storshoppa!
Och jag lovar att "storshoppa" de var just vad de blev, ojoj...vi brände ca 10.500spänn!
Men faktiskt på vettiga saker... ( ja ikea har ju faktiskt en tendens att bli den affär man bara småplocker på sig saker på för att det är så billigt, eller hur!?)...vi fick med oss en massa skåpinredning till köket och inredning till en garderob...sen så fick jag oxå shoppa loss på lite smågrejjs...men de var nog tur att Markus var och stoppade mej på vissa saker som annars lätt hade slinkit ner i vagnen. :-)
Så nu har vi (Markus) lite mer att jobba med i lägenheten när vi köpte lite mer stommar å grejjs.
Så vi har de vi gör i helgen när vi inte jobbar på jobbet...i helgen blirre då att fortsätta med köket och att jag och pappa ska sätta igång med att tapetsera nått rum.

Fast nu måste jag kila iväg, ska möta upp svärmora för att kika på gardintyger...
och sedan ska jag vidare emot jobbet och jobba nåra få timmar.

Tips: Gå ut, solen skiiner ju för fasiken, passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0