Jobb, jobb, jobb...

Allt för er Ann & Håkan säjjer jag bara!
Har nu lyckas byta till mej turer på jobbet så jag kan vara ledig nästa lörd och sön.
Men då ska jag ist jobba denna fred och lörd + att jag tagit på mej ett extra skift på söndag
(= kvall en hel söndag!=bra med pengar= Lolla behöver mycke pengar)
Så nu ser jag framemot 7dagars jobb..eller hur de nu var...
Men allt för er Håkan å Ann, ska bli kul att ni kommer upp! ;-)

Läget i lägan:
*Har nästan tapetserat klart i vardagsrummet. Så nu väntar vi bara på att fondväggs-tapeterna till köket och vardagsrummet ska komma, sen är de färdi`tapetserat
*Alla stommar till köket är uppsatt
*Bänkskivorna är på plats
*Vitvarorna inhandlade och hämtade

Det som är kvar att göra:
* OJojoj....ids inte ens gå in på det, är så fruuuktansvärt mycket!

Näe, dax för sängen, upp 6.20 imorrn.

Kommentarer
Postat av: Joe Shaver

Fan vad bra att det gick att lösa. Då är det fan bäst att vi ser till att det blir värt det da. =)
Men det sk nog inte vara några problem. Ser fram emot det...alot.
ha det gött

2007-07-18 @ 22:24:48
Postat av: Anna =)

Tjena!!
Vad kul att du har fixat blogg. =) Men du får ha en fortsatt trevlig sommar. Hoppas er lägenhet blir klar och fin snart! Kramar från Kiruna!

2007-07-21 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0