Lite less

Bara några dagar kvar tills lite ledighet =5dagar kvar.
Satt och skrev i min lönerapport idag och lönen för denna månad kommer att vara naggande go`alltså, så de e ju de man får se framemot. För pengarna bara sprutar ut nu till lägenheten!

Läser massa nu på aftonbladet.se och Expressen.se om allt skit som händer i Sunny Beach, lite skrämmande ändå, vi var ju där för några sommrar sen, jag, Nett och Karin och vi såg inte alls nåt sånt som det skrivs om i tidningarna nu, såsom våldtäkter, misshandel å sånt..huvva, skrämmande.

Har flyttpackat ännumer ikväll och lagt ut en annons på blocket med massa saker vi vill bli av innan flytten.
Kika gärna in på den, finns under "Möbler/Heminredning" och heter "Flyttrea"

Här kommer nåra nya kort från lägenheten...
image6

image8






Ska sätta mej och kika lite på filmen "Dagboken" som Jessica tipsat om i sin blogg, sedan blirre sängen om nu int`mamma och pappa skull kika förbi en sväng.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tipsat och tipsat...lite sågad blev den också =) vad tyckte du om den då?

2007-07-21 @ 23:42:08
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag tror han hette Noah, men va kul att du säger så för de var exakt lika för mej...före var han inte alls så spec. men när skägget kom...då jävlar kom dreglet=)

2007-07-22 @ 16:36:17
Postat av: Sandra

hej svejs gummsan
spännande att se bilder från nya lyan, men du måste fota mer ju, jag vill se från rummen oxå, tapeterna och ja allt =) hahaha. jag är sååå nyfiken. här börjar det närma sig sitt slut och det känns underbart skönt. bara liiite golv kvar i v-rummet och så tapeter där. men sen är allt klart =) nice som fan.
kram på dig och hoppas du inte jobbar ihjäl dig, dock känns det som om jag gör det...blää vad läss jag är...

2007-07-29 @ 20:34:36
URL: http://hem.bredband.net/lillen04
Postat av: Joe Shaver

Håller med sandra...Upp med fler bilder. vill ju som se.

2007-07-31 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0