Välkommen till min nya blogg!

Nu har jag faktiskt gått och skaffat mej en blogg, trodde nog aldrig att detta skulle ske, men se på fan, de gjorde de!
Här kommer jag att delge er ge mina tankar, funderingar och bara allmänt struntprat.

För tillfället så total renoveras det i vår nya lägenhet för fullt; golv är lagda, tapetseringen är igång och stommarna i köket börjar komma upp = det börjar likna nått.




image2
Delar av köket som det ser ut nu


Och imorron, Torsdag åker vi upp till IKEA med Sara och Tobbe....Som jag längtat! :-)

Kommentarer
Postat av: Joe Shaver

Ja, nu slipper vi ju prata med varann. Nu kan jag bara läsa om ditt liv. =P
Keep itup nu bara.

2007-07-11 @ 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0