Äntligen!

Finally!!!! Äntligen har Sam åkt ur idol! Nog för att han gjorde ett mindre dåligt framträdande ikväll än andra gånger,...men äntligen, jag säjjer de igen har han åkt ut =)
Tjejjerna var självfallet bäst ikväll, spec Marie...hon berörde.

Annars så har 2 veckor passerat på vfun och tyvärr är det redan hälften som gått, det går alldelles för fort! Vi borde få vara ute på praktik i flera månader, de e ju såhär vi lär, när vi är med barnen.
Har fått en massa gjort på stället och har massor kvar ändå...jag vill göra så mycket =)

Har köpt en ny TV...och ska nu flytta in den "gamla" i sovrummet....det är lyx, ( kanske för mycke lyx?)
Markus håller på att bygga ihop en ny dator, verkar pilligt värre...men de blir nog bra.

Förövrigt så har Leo ( ena kissen) fått  dillen,igen på att pilla bort stoppen i badrumshandfatet, han e som besatt, att han ska dit och pilla bort och leka med den....Han gjorde samma sak i förra lägenheten och där var stoppen lättare att ta bort, så efter ett tag la jag bort den för jag vart så less.
Men denna stopp kan jag ej ta bort eftersom då blir de ett stort hål och skulle vi ha de så så skulle tusen saker ramla ner i hålet...
Försöker komma ihåg att sätta igen stoppen på natten iallfall få att han inte fåt upp den, men nån annan som har nått annat tips så är dom välkomna =)

Kommentarer
Postat av: Em

Ha - min katt ligger just nu och sover i Neils garderob... Tank sa valartad hon ar (iband i alla fall...) =)

2007-11-06 @ 23:43:02
URL: http://svengelska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0