Då var de dax igen...

Fortfarande har ingen tagit sej an katterna frivilligt, försökte med farfars men de var inte så sugna...ska jobba lite på ena brorsan och se om de blir nån framgång....Skulle ju vara kanon att lämna bort dom några år tills vi skaffar hus =)

Helgen gick i firandets tecken...i fredags åt vi hos Markus pappa, blev bjuden på älgstek med murkelsås,
mumma säjjer jag bara, int varje dag man äter så gott  =)


287827-67


På Lördagen så var de rätt så lungt till en början var bara hemma själv och slöade eftersom Markus jobbade med laget uppe på isladan..., Nettan som äntligen var hemma för några dagar komme hit och vi ät midda och drack vi tillsammans. Skönt och behövligt att få lite tid med henne...var som längesen...
Vid 19 började de väl drälla in folk,...svägerskan Sara, Frida som jag pluggar med och en kompis till henne...sen kommer även såklart min partypolare Maria =)
Även så dök några grannar upp för ett tag och några till gästspelade.
Kvällen gick iallfall i alkoholens och singstars tecken...haha..träffade på en granne idag som undrade hur de hade gått med singstar i helgen...ojjdå =)




Kom oss iallfall ut på S8 de flesta av oss....Jag å Maria hamnade vid ett spelbord och gick väl framåtillbaka mellan spelbordet och baren...och sedan dansgolvet såklart =)....men missade dock bounce på dansgolvet, de var synd!
Och när jag skulle hem hade jag turen att dela taxi med ett par vars tjejjen i förhållandet komme från bergsbyn så de betalade hela notan, nice =)
Hehe....fick även ett mess från Maria under söndagen, att hon inte hade hittat sin garderoblapp när hon skulle hämta ut den, men när hon skulle duscha så hade den ramlat ur bhn...hehe...tydeligen så hade jag stoppat den där. Smart av mej ;-)

Söndagen, mådde nog bättre än vad jag förtjänade....
Firade farsdag först hos farfars och sedan midda å grejjs hemma i Bergsbyn...alltså en lung och skön söndag som slutade med att vi såg en collagefilm som såg...så den såg vi inte ens klart innan sängen kallade.

Å nudå? Jo, nu vi inne på sista veckan på VFU:n känns hur tråkigt som hels, tiden har gått alldelles för fort...
De ända som känns kul att börja skolan igen är nog att få träffa Sandra =)
Har iallfall hunnit med dockteatern med Maria idag och de gick superbra, så nu de de bara att de håller i sej till redovisningen på skolan ;-)

Nä, ids int skriva nå mer nu, ska ta hand om tvätten nu och sen slå igång en Beck film...
kan ju faktiskt göra de nu när Markus inte är hemma...fan, han är å festa mer arbetskamrater ikväll...waht? på en tisdag?...jaja, är välla så när de jobbar skift att de får ta vilken veckodag som helst, bara de passar...

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0