Flyttning på g...

Jaha...då vart de som bestämt då med bror Samuel igår om att katterna ska provflytta till han för att se hur de går,...om de trivs med varandra å sånt...och om de går bra där så blirre nog en flytt för katterna dit..
Ojoj...de känns lite overkligt och tungt. Fast min tanke e ju att de ska få komma tillbaka till oss såsmåningom när vi bor i något större...men tomt som tusan kommer det att kännas.
Men om det nu blir så att bror tar hand om katterna så är ju de det bästa som kunde hända eftersom jag vet att de blir väl omhändertagna och att jag kan komma typ när som helst för att hälsa på dom...

Annars så har jag nu gjort bort ytteligare 3 dagar av skolan...har bara 5 gånger till att åka upp innan vi går på "jullov"
I veckan har de handlar om att redovisa lite vad som hänt under VFUn och så har vi även haft musik med en superengagerad pensionerad musikpedagog där vi gjorde allt från att dansa,spela och sjunga...helt galet kul =)
och idag har vi jobbat i bilden med bild analys och pedagogiskdokumentation...
Ska nu imorron försöka sätta mej och försöka börja skriva lite på en uppgift, bara nu Markus får igång mitt words igen som har börjat krångla och begära nån kod som vi inte hittar åt,....men de löser sej, de gör de väl som alltid.

Sen så har vi börjat klura på önskelista till jul....lite har vi kommit på, så vi får se vars de slutar.
Lovar att som Jessica och Hanna gjort att meddela här hur listan ser ut ;-)

Kommentarer
Postat av: J

Hehe nu är det bara att luta sej tillbaka och hoppas tomten kommer allt man vill ha =)

2007-11-22 @ 23:50:00
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Hanna

Om du inte såg någon silverfisk när ni bodde här så var det nog pga ouppmärksamhet=) I det här huset bor dom nog mest i källaren och tvättstugan. Om man går in dit tänder lampan och tittar på golvet så krälar dom överallt. Jag har hört att det är värre i andra hus.

2007-11-23 @ 17:15:33
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0