Skandal



Det är verkligen skanda i Idol just nu, Daniel åkte igår!
Herregu`hur röstar svenska folket (int för att jag egentligen ska klaga eftersom jag inte röstar själv, men ändå =))
Jag tycker själv att Daniel hade en självklar plats i finalen...Men nu hoppas jag på att tjejjerna går vidare till final och ut med de där packet Andreas som står och sjunger som om har har nått uppstoppat i röva..huvvahuvva.

Dagen har gått i pluggandets tecken..har försökt att komma igång med en Etik examinations uppgift och det har faktiskt gått rätt så bra, känner mej på g med det....det som känns så skumt är att den känns för lätt att skriva, vilket då gör mej nervös för att jag gör den för "lätt"

Fick även middags sällskap av Sara och Tobbe eftersom Tobbe var här å hjälpte Markus i köket med renoveringen...

För ett tag sen for Markus iväg te jobbet för att jobba natt så jag sitter här och dolar på med lite av varje..
försöker knåpa på en lista som jag ska skicka med Kalle eftersom han ska på IKEA imorrn`, men konstigt nog så har jag svårt att hitta på, även fast jag vet att om jag skulle dit så skulle det handlas en hel del =)

Jaja...knäppte kort på våra hårbollar som låg och myste framför TVn igår och Leo tog sej även en titt ute på altanen på ljuspyntet, så passade jag på att fota honom...





image70

image71

Kommentarer
Postat av: Shaver

Lollo, varför bryr du dig så hårt i Idol?

2007-11-25 @ 19:50:03
Postat av: Lollo

De beror väl på hur du menar...
Alltså vad jag bryr mej om i jämförelse med vadå?
Skrev ju inlägget när jag nyss hade sett det, så då brydde jag mej lite.

2007-11-25 @ 21:11:39
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0