stackars Moggekisse...

För nån vecka sen upptäckte vi att ena kissen, Mogge hade fått ett sår på sidan av ryggen...hade som bortslitet en del av håret.....= katternas bus har gått överstyr...
Och häromdagen komme de fram ett nytt sånt sår i nacken på honom...viket han har nu rivit upp lite...stackarn, så här ser han ut just nu...lite läskigt....

image66

På tal om katter så kan de hända att vi kommer att göra oss av med mina älskade hårbollar..Markus är nämligen inte så sugen på att ha kvar dom, och ja...jag förstår han. De stör vår nattsömn,förstör saker, hårar ner mm...MEN de är även världens mysigaste, härligt sällskap och jag är så fast vid dem...
Så frågan är hur man ska göra....vill verkligen inte lämna dom till nån som jag inte känner till, känns helt fel att då inte kunna veta hur de går för dem, hur de mår osv...
Så ska börja hära mej omkring bland folk jag känner om de e sugna på att ta över 2 katter, för jag lämnar bara bort dom tillsammans, så här de...
Så om du som läser detta är sugen på katter så kan ni ju höra av er om det...

huvva...mina älsklingar....
Men å andra sidan är min älskade Markus viktigare...men iallfall känns de tungt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0