Tomt

Jaha...då har redan 4 veckors VFU passerat...de känns nå så himla tråkigt att tiden har gått så fort!
Visst att jag har trivts kanon på de andra ställerna jag har varit på, men detta slår änsålänge allt det.
Barnen är så underbara och även personalen...helt helt underbara!
Har fått så mycke frihet med barnen, att göra mina uppgifter och andra saker jag vill prova på, är så supernöjd och hoppas verkligen att jag hoppas kunna skriva den stora VFU uppgiften på ett bra sätt som bygger på VFUn...
Var en sväng på stan igår å inhandlade lite sakert till idag, blev blommor  till personalen..(mest till mín handledare Erika)...hittade även lite pyssel till barnen efter lite tankeverksamhet, vilket de tyckte var superkul efter de fick en skattjakt för att leta paketet.
Bakade även en kaka och bjöd på vilket barnen verkligen uppskattade, vissa bokstavligen tryckte i sej den, hehe,underbara barn ;-)
Fick även vara å hälsa på på Marias praktikplats där barnen lekte och vi pedagoger satt och fikade...bla Marias goda pollykaka....ska ta å be om receptet =)

Jaja...så är det, skolan börjar om till veckan och det känns verkligen jätte¨tråkigt, vill vara ute på VFU längre! och inte sitta i skolan...huvva huvva, tur att de bara e typ 10lektioner kvar innan "jullovet"

Näe, ska kanske ta å göra nå nytta...typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0