Ännu en helg...


Har äntligen haft en väldigt utvilande helg, så skönt!

I fredags var jag dock och stressade runt på stan för att hinna en massa ärenden nu när jag väl var ledigt från pendlandet för en dag. hann även med att gå till frisören som ändrade luggen lite:


image59
(fasiken va blek man är!)

Sedan begav jag och bror oss till Bergsbyn för att vi hade lovat rasta hunden åt pappsen,(eftersom vi bjudit in oss på midda så kunde vi välla ställa upp på det :-)) så vi gick ut en sväng med den galna hunden.
Sedan samlades vi allihopa ute i inglasningen, och tro de eller ej, men med mycke värme där ute så var det faktiskt riktigt skönt även fast de var så pass kallt ute....men då var de nog sista kvällen man kunde sitta där ute utan att frysa(!?)
 
Lördagen var lung och skönt, gjorde lite shopping under dagen, och tvättade kläder men annars var de mest bara soft...Fick grillnings besök av Victor och Miriam...ojojoj, grillat är så mumsigt. Men de var nog tyvärr säkert oxå sista för säsongen(?!)
Kikade lite på filmen "Hip Hip Hora", shit jag minns när jag var och såg den på bio, den var bra. Men fortfarande inget som klår "Fucking Åmål" :-)

Har nu nyss lämnat in en kurs-gruppuppgift, men upptäckte till min fasa att fronterrummet hade stängt kl 15 och nu är kl ca 17.30...Ojoj...mailade uppgiften till läraren ist och hoppas att de går lika bra.
Redovisning av den imorron...

Nä...ska dra mej åt tvn nu tror jag.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Va SNYGG du vart i frillan =) fint med luggen så dära =)
Ska sussa nu, ses i plugget imörrn...suck med redovisninge...
Natti Natti

2007-10-07 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0