Barnvakt!

Fick det eminenta uppdraget av Ida att få vara barnvakt åt Rebecca en stund idag,
åh lyckan är total, hon är sååå mysig!
Försökte få Markus att hålla en stund för att han skulle få sej en felling av hur mysigt det är med bäbisar...
men näe, de ville han inte :-P
Ska på dop imorron, då Rebecca offeciellt ska få sitt namn!

Annars har veckan flytit på bra...haft skola, hade en väldigt intressant etik lektion igår, den fick verkligen hjärnan att gå på högvarv när de pratas om hur vi ska bete oss, vad vi bör hantera olika situationer osv...
Nu ska jag inte upp förrän på Torsdag, då vi har litt seminariumet...och den ska skriftligen in nästa söndag så de blir inte direkt att ligga på latsidan bara för att jag inte behöver åka upp till lule...det är tyvärr en väldigt stor uppgift.
Men idag hade jag ingen lust att plugga, blev som sagt barnvakt, sedan blev de en sväng på stan....och för att visa att jag verkligen inte kände för att plugga idag så gick jag ner i förråden vi har för att städa och omstrukturera...möblerade även om soffan och flyttade in kattställningen...Å en hylla i köket har kommit på plats....så yes! idag har de hänt lite grejjer minsann ;-)

Fick ett musiktips av Camilla, grymt bra låt....ser framemot hennes kommande album "As I`m".
Finns på denna länk:
http://www.youtube.com/watch?v=ktUSIJEiOug

Hur lägger man in så man kan klicka direkt på låten?

Nä, ikväll är de slappa framför IDOL som gäller...soffan here I come!

Kommentarer
Postat av: Em

Haha. jag har borjat plugga idag - kanns hur bra som helst! Bara fyra ar kvar nu... *suck* Har jag berattat att jag komemr hem i mitten av December? Vore kul att ses och catcha upp!

2007-10-12 @ 23:36:28
URL: http://svengelska.blogspot.com
Postat av: Em

Ja - absolut, det vore jatteroligt, hon ser ju hur sot som helst ut! Nackdelen ar ju bara att jag blir sa sugen... Jo, juridik blir det, har kollat igenom materialet och det ser assvart ut!

2007-10-13 @ 00:06:09
URL: http://svengelska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0