Snott

Hur svarar du i hemtelefonen?
Har ingen
Hur svarar du i mobiltelefonen?
-Hej! eller -jaa?
Ringer det mycket till dig?
Sådär lagomt
Ringer du mycket?
Har blivit sämre på det sen fjårtistiden
Vem ringde du senast?
min bror Samuel
Hur mycket pengar har du?
Rätt hyffsat, just nu
Senast kramat och när?
kramade katten nyss
Antal timmar sömn inatt?
ca 8 timmar skulle jag tro
Sov du ensam?
näe
Vem sov du hos senast?
Senast jag sov borta var antingen hos Ann å Håkan eller hon Sandra
Vem vet mest om dig?
Delar med mig av olika vetskaper så jag vet inte =)
Vem vet du mest om?
Markus skulle jag tro
Vad ser du fram emot?
Haha, smalare tider och i helgen när gänget från Övik kommer
Vad vill du ha just nu?
En tidsmaskin
Vem hånar du?
Haha....vem? "vilka" borde det stå =)
Vem längtar du mest efter?
Finns många...Nettan, Ann, Håkan, Camms....många jag längtar efter..
Vem vill du helst slippa?
En viss person i skolan...
Vem stör du dig på?
den ovanstående
Vem vill du sova bredvid inatt?
Givetvis Markus
Vilken buss åker du oftast?
20 bussen
Vilken årstid är det nu?
Höst ,tvvärr
Anser du dig själv snygg?
Haha, håller med J på den: "Nej nej, ful å fyllig =) "
Har du varit kär?
Ja
Är du kär nu?
Absolut
Är du en bra partner?
Det hoppas jag
Har någon varit otrogen mot dig?
inte vad jag vet...
Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Yesbox
Har du varit otrogen?
Det var komplicerat 
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
De e nog 50/50
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja
Vad åt du senast?
nötter
Är du polare med grannarna?
Vi småpratar ibland bara
Har du varit på ett party?
Eehh...ja?!
Har du varit utomlands?
Absolut
Var är dina syskon just nu?
Den yngsta är inte vid sin telefon iallfall och den yngre ser på heros i hans soffa
Vilken tid gick du upp imorse?
kring 9.30
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov, ev var uppe på toa, tittade inte på klockan då
Vad är det första du gör på morgonen?
öppnar ögonen
Vad ska du göra efter det här?
Se ett avsnitt av Desperate housewives

Kommentarer
Postat av: J

Hehe kollade du också upp vad dina syskon gjorde via msn?

2007-10-16 @ 22:59:25
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Lollo

Hehe...näe, hade faktiskt pratat med dem i telefonen ;-)

2007-10-17 @ 09:52:45
URL: http://lollanslivs.blogg.se
Postat av: Shaver

Nämen det var ju trevligt. Men det ska bli kul som fan. Det har jag bestämt nu. =)

2007-10-17 @ 13:16:29
Postat av: Lollo

Shaver: De vet du att de blir! ;-)

2007-10-17 @ 16:54:13
URL: http://lollanslivs.blogg.se
Postat av: Hanna

Det är ju bara att börja producera. Jag tror att ni vet hur det går till när man tillverkar en bebis =)

2007-10-18 @ 11:18:45
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0