Barnmys



Äntligen är det helg!
Nog för att jag har haft en jättebra vecka på mina fältstudier och trivs jättebra, men helg är ändå helg...
sovmorron är INTE underskattat!!!...nog för att jag vaknade kl 8, men ändå....jag får ju välja då om jag ids kliva upp eller inte. Men ja, eftersom Markus ändå int låg i sängen för att han jobbar dygn så var de väl lika bra att kliva upp.

Fick besök igår av Ida & hennes lilla Rebecca, hon är så mysig lilla snuttan.
Kunde heller inte avstå från att ge henne en tidig doppresent
(namnskylten som Rebecca håller i ska sitta på vagnen)...Ida blev jätteglad över den, så de var ju lyckat!
Maria J kikade även förbi en liten sväng, men var trött för hon har jobbat mycket i veckan och skulle ut och jobba natten oxå, stackarn...

Annars då?
Jo, tänkte försöka läsa lite litteratur idag så jag får lite bortgjort, sen får jag se om de blir nån utgång ikväll eller inte...time will tell.



image52

                             Jag och lillan



image54
 

 Stolta mamma Ida med Rebecca som håller i doppresenten :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0