Beskriv med 1 ord

Fick sms av Camilla här om dagen där det stod:

"Beskriv mej med ett ord! BARA ETT,
sen detta till mej och sänd detta sms till dina vänner
och se hur många roliga beskrivelser du får tillbaka."

Detta var jag ju då tvungen att testa på för att se hur folk uppfattar mej, bara med 1 ord.
Dem här svaren har jag hittills fått tilbaka:

*Härlig! ;-)
*Glad
*Självständig
*Lättsam
*Uppriktig
*Glad :-)
*Myrslok  (intärnskämt :-))
*Genomsöt :-)
*Omtänksam

Inget negativt iaf det var ju jäkligt skönt...hehe.
Blev mest förvånad över "självständig" eftersom jag ser mej inte alltid som så, inte alltid iaf..men de e ju kul om folk (iaf en viss herre) uppfattar mej så :-)


Annars så är vi på fältstudier i veckan (förrutom uppföljning på skolan imorron)
Denna gång har jag hamnat på Hemgården i Kåge...Huuuur trevligt som helst, (än så länge ;-P)
Så jag längtar tills jag ska dit och göra min 4 veckors VFU.

Nä nu ska jag ta och gå och dricka ett glas Oboy` (Yes äntligen finns de utan tillsatt socker...wiii, för då e de väl bara att hälla i sej?...eller? ;-P)





Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi kanske ska köra med släp eftfersom att Jessica ska köpa en soffa och jag en fåtölj. Isf går det bra. Kan höra av mig när vi vet.

2007-09-26 @ 09:51:53
URL: http://rockansmama.blogg.se
Postat av: Ann

Svarade inte insåg jag nu. Men skulle nog säga bäst. =)
Vad tyckte du om oboy utan socker, jag tyckte den var jätteäcklig. Allt annat utan socker har funkat, men inte oboy. Eller?
Kram vännen

2007-09-26 @ 15:01:29
Postat av: Lollo

Åhh..sötis Ann, jag skulle nog använda nått sånt ord för att beskriva dej med ;-)
Nämen, jag tycker absolut att den funkar toppenbra, hur gott som helst! Fast de kanske har att göra med att jag inte druckigt vanlig Oboy`på hur länge som helst, så bara smaken av oboy`är gott...kanske(!?)
;-)

2007-09-26 @ 19:44:23
URL: http://lollanslivs.blogg.se
Postat av: Hanna

Jo, jag har funderat på dom men tror att två vanliga är mer lättplacerade när vi i framtiden flyttar. Men jag funderar fortfarande =)

2007-09-27 @ 15:13:38
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0