FaceBook

Oj,shit vilken vecka det varit hittills.
Vi har haft fulla och jättejobbiga lektioner hela veckan.
Men bra lektioner, intressanta och man har verkligen fått igång tankeverksamheten....( kanske därför man e så trött :-)) Nämen lärarna har fått oss att börja fundera mycke på vår kunskaps/barnasyn bland annat...och de e ganske så mycket att ta in. Dessutom har jag åkt på en förkylning...så imorron blirre faktiskt att stanna hemma, synd bara att vi var musik imorron, så man få hoppas på att inte få nå komp för att jag inte är där.

Annars så kommer här en uppdaterad bild från köket.
Barborsskivan är uppsatt, men ej behandlad än:
image51



har hittat till facebook nu äntligen oxå, så har suttit och laddat upp massa kort där nu.
MAaaassa kort på lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Em

Haha, nej kortet ar taget veckan innan faktiskt! =)

2007-09-20 @ 23:07:20
URL: http://svengelska.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej, jag är inte snabb på att svara på sms. kom på nu att jag inte har svarat ännu. På måndag åker vi till ikea, var det nåt du ville beställa med oss eller?

2007-09-25 @ 14:22:18
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0