Fördommar

Stavas "fördommar" sådär, eller kanske bara med ett "m"? ...jaja, shit the same.
Kom iallfall på mej själv när jag var ute och gick idag vilka fördommar jag har.
Såhär var det att jag passerade Jehovas Vittnen och de hade tydligen möte alldelles när jag gick förbi för de komme en massa bilar...
Först såg jag en dam och en herre, väldigt proper och fina. Herrn hade porfölj med sig, de var de första jag reagerade på....sedan såg jag ett annat par kliva ut bilen och la då märke till att den herrn oxå hade en portfölj....
Så då tänkte jag att de har väl säkert massa papper där om hur man värvar medlemmar bäst och fortast...även kanske en massa nya namn på de listorna...Jaja, tänkte jag...de är hjärntvättade och tror att de måste föra över deras tro till de icketroende...
MEN de som jag tyckte var så tragist i detta var att just när jag höll på att passera deras parkering så såg jag en mamma och hennes 12-13årige son påväg in....och gissa vad han hade i handen, jo en portfölj. Fan....de såg bara så tragiskt ut.

Köpte förövrigt nya walking skor i förra veckan, var in och bytte stolek en gång eftersom de gick inte ut sig lika mycke som biträdet påstod....Och jag tycker inte heller de här har gått ut sig så mycke som han sa heller...nu när jag var ute började de tillåmed skäva framme i foten,
störande att man inte ska få vara nöjd när man pundat ut 800:-

Skolan har börjat nu lite på allvar, har idag gått igenom första gruppuppgiften.
Vi gjorde även basgrupper, som tur var fick vi konstruera dem själva, så jag tror att alla i vår grupp blev nöjda iallfall...jag hoppas de.
Jag e bara glad att jag slapp en viss svans som bara flyter med på ett bananskal utan att göra nå vettigt. (men d e en helt annan historia)

Nä, ska hoppa in i duschen nu innan Idol börjar...

Tack förrästen Ann och Håkan för era tips, hoppas de kommer in lite fler dock eftersom Anns tips är redan förbrukat som present till Rebecca sen nån vecka tillbaka....menar, jag vill ju inte ge typ samma ....:-P

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0