Shopping!


           


Råkade hamna en sväng på stan idag och råkade springa in på några affärer där jag hittade nått jag gillade :-P
Hittade 3 par skor, de rosa skorna har jag redan i svart, men jag tyckte de var så himla söta i rosa så jag var tvungen att köpa de :-)
Lovade att ta kort på dom och lägga ut de åt Camms, here you go! ;-)
Hittade även en vinterjacka och 2 koftor.  Så nu blir de nonshopping på ett tag....troligen.

Var även och hämtade skohyllan som kommit från IKEA och har nu skruvat ihop den.

Markus och Tobbe har snart gjort klart med fiberoptiken ute på balkongen, ska ta kort på de så ni får se, de blir såååå fint! =)

Nä, ska springa tillbaka till TVsoffan nu å se klart IDOL, de e ju från Skellefteå ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice lollo =) jättefina!! Nu måste ju jag också ner på stan..;)

2007-09-06 @ 21:29:23
Postat av: Sandra

Åhhhh va snygga skor! Du har shoppat galet, men oj så kul =)
Har pluggat klart nu så nu ska jag ut med hunden och Wilma en sväng, höres väl sen....
Kramisar!

2007-09-07 @ 10:41:26
URL: http://hem.bredband.net/lillen04
Postat av: Jessica

Ooooo jag ÄLSKAR dina rosa skor!!! So cute =)

2007-09-10 @ 21:21:47
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Lollo

Jamen Jessica jag vet, de e så söta,...dock inte så användbara denna årstid, men till sommaren så ;-)

2007-09-10 @ 22:04:13
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0