Bilfärden hem

Så här pigg är man i skallen efter en dag till lule universitet, att när vi kommit hem till skellefteå och ska börja släppa av alla som är i bilen:
Frida får ett sms av halebop där det står att snart kan man surfa 50% billigare genom telefonen,
då börjar vi prata om att det är väldigt sällan man använder mobilen till att surfa.

Denise kläcker då ut sej :
- "Jorå, jag brukar ladda hem teman från nätet"
Jag
- "Tman, vad är det för nått??"
*alla garvar* (Jaja...att sär-prata är väl ok?)

Denise: "Nämen alltså TEMAN till mobilen."

Jag- "Jaha..jag trodde det  var nåt spel eller nått"



Haha...saker och ting kan bli så tokigt när inte hjärnan hinner med :-P

Kommentarer
Postat av: Nisan

Ja du den var klockren de måste jag hålla med om. Trevlig helg ses vi ute på station i helgen eller?

2008-04-09 @ 16:54:31
Postat av: Lollo

Nissan: Haha, Jo den var ju det :-)

Men den om kostymerna var ju oxå en höjdare *asg*

Näähääädu, nu blir de några lugna helger för mej här fram över, vila upp mej lite ladys night tänkte jag mej =)

Ska du ut å partaja du?

2008-04-09 @ 17:03:55
URL: http://lollanslivs.blogg.se
Postat av: Nisan

Jo det kan du hajja att jag ska, eftersom det inte blev någon fest förra helgen. Kanske berodde på att jag var ute i sista minut då. Men nu har jag planerat sen förra lördagen typ. SÅ jag hoppas att de blir en riktigt kul fest. Bastun är bokad så vi ska basta lite först. De är bara att titta förbi om du känner för det.
Ja den med kostymerna den var bra också, skulle ha kunnat vara jag som hade översatt på svengelska.

2008-04-09 @ 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0