Brevet!

Idag fick jag äntligen öppna brevet som kom i posten igår och jag hade till hälfen rätt.
Eller jag hade rätt att de var Ann som skrivit det, men de kom även från Håkan.
Tack så jättemycket! Jag blev jätteglad!

Såhär såg kortet ut:


På kortet står det:
Här får du en kram på din födelsedag
Så får du en kram för att du är bra
Sen får du en kram som den jag har kär
Men den största får du för att du är den du är, Grattis!

Öppnade kortet och där står hälsningen:


I kuveret låt 2 presenter:
  

TAcktack så mycket!!!

Men jag har en lite fråga till er bloggläsare,
har vi nånstann nu i stan där de har en interflora butik??
Eftersom jag såg igår att interflorabutiken vid åhlensingången var stängd..
Men de kanske bara har flyttat??
Annars kanske blomsterlandet tar interflorablomstercheckar?

Kommentarer
Postat av: J

Har Invit stängt? De är bara dom jag vet iaf. Vet inte om buketten tar sånna, de är väl olika företag? Aja ingen aning, du får gå å höra =)

2008-04-25 @ 10:36:41
Postat av: Joe Shaver

Det finns interflora på Blomsterlandet. Om jag inte missminner mig helt. Annars finns det ju i Ö-vik. =)

2008-04-25 @ 16:07:04
Postat av: Lollo

Jaa...de har stängt i sina gamla lokaler iallfall..men de kanske bara flyttat?

Och tack Håkan, jag tror faktiskt oxå nu efer nämare eftertanke att interflora är på blomsterlandet på solbacken, ska kolla där =)

2008-04-26 @ 09:46:58
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0