Deklarera

image266


Fick mej ett "glatt" besked idag när beklarationspappererna kom.
Jag visste att jag skulle betala igen eftersom jag sålt massa fonder till vi skulle köpa lägenheten.
Dock så betalade jag fortfarande skatt till kyrkan förra året även fast jag gått ut...Vi hade tydeligen inte gått ur den i tid. Men nästa deklaration betalar vi bara en begravningsavgift....= inte nå extra pengar till kyrkan.
Men ack så lycklig jag blev när det visade sig att jag skulle betala igen typ hälften av allt jag hade sparat till att betala av i deklarationen.
"Mer" pengar till mej än väntat, *kaaaa-tjiiing!*

Haha, Jessica lurade mej att kolla runt på Ellos efter fynd.
Och tack och bock J så gjorde jag det, beställningen är snart gjord,
återkommer med vad de blev sen :-)

Kommentarer
Postat av: J

hehe lurade? =P Det var ju bra att du fick lite pengar över till nätshopping då...lite synd att de var så lång leverandtid, tycker ofta Ellos brukar ta lite väl lång tid på sej...

2008-04-08 @ 20:42:57
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0