Fredagsmys

I eftermiddag spenderade jag dagen i ursviken hos Ida.
Vi var ute och gick en härlig långpromenad i solen. Lovely!
Jag har som kommit på det, att jag uppskattar årstiderna mer nu.
Förr var det bara sommaren som var det viktigaste, men nu på senare har jag börjat uppskatta de olika årstiderna på ett annat sätt,...förr hatade jag vintern för att de var så kallt, Men denna vinter har varit bra (kanske för att den varit rätt så mild? :-P) Och sen nu när våren och vårsolen är här så kan man ju inte annat än att bara må bra.

Hur är det med er, uppskattar ni årstiderna mer nu än förr, när vi var lie yngre?



    
Här kommer lite räserkort på Rebecca, hon har lärt sig att gå med vagnen, titta så glad hon är :-)

 
Här busar vi med mamma Ida om nappen...

 
Rebecca är som sin mamma, facinerad av såpor :-P Titta så koncentrerad man kan vara =)



Vinkvink till alla tant Lollos bloggläsare!

Spelade även in en liten video med Rebecca, får se om jag får till det så att jag kan lägga upp det.

Nu kommer Markus snart hem, så jag ska göra de sista klart inför middan`

Ha en skön fredagkväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0