Min 25-års dag!

Halv 50! Jepp, så mycket blev det igår. halv 50!? Känns gamalt, men jag e ju inte gammal (!?) Haha...
Träffade grannen på kvantum här om dagen och berättade att vi skulle kalasa igår, hon såg lite förvirrad ut när jag sa att jag fyller 25...hon hade tydligen trott att jag var kring 22. Ska man ta det som en komplimang eller en förelämpning? Haha...nu när jag börjar vara så gamal tror jag att jag tar det som en komplimang =)

Iallfall så startade gårdagen redan vid 6 tiden på morronen när jag fick skönsång och paket av Markus. Kan man vakna upp till nå bättre?! Tveksamt ;-)
Somnade sedan om nån timme och tog mej sen upp och öppnade nyfiket brevet jag hade fått dagen innan (vilket ni kan läsa om i de förra inlägget. ) Tack igen Ann och Håkan!
Förberedde inför kalaset med tårtorna..såhär såg de ut:, de blev en gräddtårta och en after eighttårta(aftereighttårtan är inte riktigt klar där på bilden):

 

Dagen fortsatte jag sedan i Bergsbyn med en skön promenad med mamma och Froddan, Eftersom mamma inte kunde komma på kvällen pga körrep på ladan.
Mamma bjöd på go`lunch. Kräftpaj, sallad och bröd. Mumma!
 

Och efter en stunds solande i badenbaden stolarna åkte jag hem till en halvnaken karl med en skurkäpp i handen (kan synen ha blivit bättre?! HAhaaa....)
Vi åt grillat med Sara och Tobbe innan resterande folk drällde in...här kommer lite bilder från kvällen:

     

   

Kvällen avslutades med ett samtal från Karin i Strängnäs efter att hon hade fått sej ett sms med en tankteställare vilket datum det var ;-)

Såhär ser en glad 25årig Lollo ut :
image327


Ikväll ska jag iväg på ladan och lyssna på körmanifestationen.
De ska bli kul!
Nu tror jag det ska bli lite så ska de låta, eftersom jag missade det igår.
Sen blir det prommis i de vacka vädret ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

STORT GRATTIS på din 25-års dag, oki, lite sent, men bättre sent än aldrig. Hoppas du fick en bra dag, det ser då ut så på korten och du verkar ha fått fina paket. Mumsiga tåtor hade du oxå gjort =) dom hade en gravid jag velat smaka på...

Ha en trevlig kväll!
Krammisar!

2008-04-26 @ 19:25:33
URL: http://hem.bredband.net/lillen04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0