Mumma med salladsbuffe`

Så Idag åkte vi upp till lule för ännu mer föreläsning
Men vi åkte upp så vi kunde gå på stan och ta en lunch innan föreläsningarna skulle börja.

Åt salladsbuffe på ett cafe`som heter "Symfoni" tror jag minsann att de var det hette.
De var sååå jäkla gott, man fick välja antingen tonfisk,skinka eller kyckling (kyckling var ett enkelt val)
sedan var det bara alla plocka för sej alla möjliga sallader och grejjs + bröd. Mums!
Här kommer ett smakprov:

image241




Efter lunchen tog vi en sväng på stan där jag köpte en ny mascara på face + att jag hittade en assnygg klänning på "VILA", den framhåller behagen om man säjjer så, satt så jäkla snyggt! Men tyvärr var den så att den blir som elektisk eller vad man ska säjja så att den som fastnar längst kroppen.
NÅN som har nån ide`hur man kan slippa detta??? Genom att ha en underkjol, eller??

Såhär ser den ut:

image243

 

Vid 13 tiden åkte vi till universitetet för att ha föreläsning om fattigdom (går nu en kurs om "hållbar utveckling")
Fick där veta att föreläsningen vi skulle ha sist på dagen som handlade om nån helvetesk torsk var inställd pga sjukdom.
Så de var bara att ta bussen hem 14.40 för att sedan komma hem 2½ timme senare...
Skönt de iallafall för att ha kommit hem typ nu vid sju tiden.

Har hunnit med att kolla upp skolgrejjer, ätit middag och ska nu ta å ringa bror och höra hur det gick med uppkörningen idag. Hoppas,hoppas det gick bra för han!

Kommentarer
Postat av: Sandra

mmmmm det är verkligen gott där på Symfoni, äter alltid där om man ska luncha ute på stan, deras lunch buffén är smarrig med mycket att välja på =)Tzatzikin är jummi, dock får jag lite ajaj i magen efter pga att den inte är mjölkfri, men jag brukar ta smällen för jag kan inte låta bli =) hahahaha.

Nästa gång ni ska upp får ni ta en lucnh här på Björx innan skolan. Dörren är alltid öppen det vet du =) och så vore det skoj med lite besök...

Snygg klänning, men du din lilla shoppo hollick(hmmm stavas nog inte så, men jajaja, du fattar kanske) när ska du sluta =) hahahaha...

Nä ska slänga mig i sängen nu och försöka sova, har en del ärenden att göra imorrn, ska ta mig till stan om orken finns, idag har jag faktiskt gjort en del nytta och nu tvättar jag bäbis kläder, gu som söta dom är alltså...

Ha det gott, vi höres!
Kramisar!

2008-04-02 @ 21:40:24
URL: http://hem.bredband.net/lillen04
Postat av: Emm

Funkar med harspray pa benen har jag hort. Annars ett gammalt beprovat trick ar att blota benen lite latt...

2008-04-04 @ 19:32:11
URL: http://svengelska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0