Restaurang besök

Idag har jag försökt att plugga, de gick inge vidare så jag gick ut på en prommis för att hämta nya krafter för att plugga...men sen kom jag aldrig igång igen :-P

Huuur störade är de förrästen inte när batterierna på mp3n tar slut i början på promenaden, när man har med sej ett extra batteri som man tror ska funka!? Störande. Då går jag ändå med öronsnäckorna i öronen bara som en protest.

Ikväll blev vi utbjudna av svärfar Staffan och hans fru Lena på Kriti, de va nice :-)
Fick även en present av dem, en duk och 3 st höga ljushållare...
Dem kommer vi nog bara att våga använda när vi har koll på vars katterna är så att de inte river ut dem..
Jättefina iallfall!

Nu blir det att se på Power of ten.

Ha en trevlig söndakväll =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis i efterskott! Har nu fått nys om din blogg mvh Ida

2008-04-28 @ 10:58:57
URL: http://www.idalandfors.blogg.se
Postat av: J

Ooo tackar å bockar =)

2008-04-28 @ 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0