söndagsjobb

Har jobbar typ hela dagen idag...en delad tur.
Jag hatar delade turer eftersom man får ändå inge vettigt gjort på timmarna man är ledig på mitt på dan.
Sover bara bort dom...Hade faktiskt tänkt att att gå en prommis efter lunch, men jag somnade på sängen ist och sov typ 1½ timme. Dock var det skönt, men jag är lika trött nu igen.

De sägs förrästen att det ska bli den varmaste sommaren i Sverige nu i sommar...se har tydeligen inte varit så varmt på 105år!?.
De ska bli intressant och se om de blir så =)
Härligt om de blir varmt eftersom de blir inge utlandet i sommar..

Nä, nu kallar duschen. Blir inge roligare än så. Gonatt.
I veckan börjar tentaplugget.

Kommentarer
Postat av: J

Mmm men den värmen kommer säkert i juli å då har man redan gjort bort sin semester...sämst...

Rocky hade just sovit på bilderna på max, tre av oss andra hade jobbat å var nog rätt trötta efter en heldag på stan...=)

2008-04-20 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0