Städa dax

image244

Yeppyepp, idag blev det städning på schemat, även fast det inte var planerat.
Men eftersom jag ska ut och jobba inatt så kändes det skönt att få haft gjort bort det så jag slipper hålla på me det imorron.

Vart även en sväng på solbacken för att inhandla alkohol och mat.
Så idag har det varit en riktigt nyttodag, skönt att göra bort dom ibland :-P

Har förövrigt stött i en lilltå idag i sängen och de gjorde förjäkla ont och de fortsätter att göra lite ont även...
Suck, klant jag! Men men, de går nog över..

Har nu packat väskan för nattarbete, hoppad nu bara att jag får jobba med nån trevlig och vettig människa inatt,
I`ll let you know imorron hur det gått-..

Förrästen, Ann och Håkan kommer upp i helgen och det vankas fest på lördag.
Men hörrni samboparet i övik, har ni pratat med nån anna eller?
Jag hörde mej lite för med Jessica, men hon visste inte hur det såg ut för henne än..
har även kanske grannarna på g.
Men vi fåravälla ta det närmare helgen.

Nu äre duschtajm och sen kanske jag hinner vila lite innan jag ska iväg.

Förrästen! vi pratade om det jag och Markus när vi skulle hem från solbacken,
Är det "vanliga parkeringsplats regler" upp på solbacken? Alltså måste man stanna för de som kommer och kör på varugatan, nån som vet?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det som gäller där uppe är att den som vågar mest kör först.

2008-04-03 @ 22:15:28
URL: http://rockansmama.blogg.se
Postat av: J

Hehe jag har inte ens börjat än...men jag har iaf varit ute å gått...de är ju lite bra =)

2008-04-04 @ 14:58:58
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Victor

Det är väl högerregeln antar jag

2008-04-04 @ 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0