Tenta

image333

Idag har jag haft min första sals-tenta.
Kan inte påstå att jag tror att de gick så bra..de var andra frågor än jag trodde och svårare frågor.
Men men, nu är det bara att vänta på beskedet, jag är toknöjd bara om jag klarar mej över godkänd gränsen, begär inge annat! Så om typ 2 veckor borde jag få veta om de blir omtenta eller om jag klarat mej :-)

Efter tentan firade jag, Nea och Maja med lunch på Waynes, där jag förövrigt träffade på Jessica och Hanna, kul =)
Drev även en sväng på stan..men som ni kanske känner igen när man går på stan att:
När man väl e ute efter nått så hittar man INGET! :-/ Men de löser sej nog :-)

Pallrade oss hem vid 14 tiden, så då svidade jag bara om till gångkläder och drog ut.
Klädde mej alldelles för mycket i min sweatshirt, var alldelles för varmt!, var typ 16 grader här i Skellefteå idag! :-)

Markus sålde räserHondan idag,  synd måste jag säjja..! Jag hade gärna haft den kvar, den var kul att köra ;-)

Ikväll har jag gjort klart slashen  till i helgen, mycke sprit blir det!

Nä, nu blir det at lägga sej i sängen med datan och se OTH och Gossip girl medans Markus kikar på fotbollen.

Jessica, har du sett hur duktig jag är på att länka nu? ;-)  Haha...

Kommentarer
Postat av: J

Hahaha jaa gärnet bra =)

2008-04-30 @ 13:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0