Tisdag

Idag började dagen tidigt, redan 5.25 när jag vaknade av att jag drömde att jag höll på att bli biten av snorålar (såg på discovery "skitiga jobb"igår kväll, vilket förklarar saken!)
SÅ, de var lika bra att gå upp och göra sej klar.
Denna gången hade jag inte tid att steka nå ägg så de blir kokta ägg på macka med morötter på:


Sedan 6.15 begav vi oss med Majas räser bil upp till Luleå för att ha litteratur seminarium.
De sög, var mest bara lång tråkigt, när vissa i klassen inte kan hålla käft..suck...
De ända roliga var när vi fick sitta i grupper för att sammanfatta boken vi läst.
DÅ pratade vi helre om efternamn som "Villigstråle" osv....ja ni kan ju tänka er hur det spårade tillslut :-P

Till lunch begav vi oss in till favoriten: salladsbuffen inne i stan. MUMS!
Blev en tripp på stan, och sen hem.

Då satte jag och Nea oss här och såg ett nytt avsnitt av One Tree Hill.
Nu ska jag ta å göra mej nå middag i form av äggmacka och fil med banan. Var inte hungrig vid middastid och sen ran tiden bara iväg...

Bjuder på några härliga kort på katterna, nu ligger de ute på ballen dag som kväll och myser, ser för härligt ut :-)

image304

  

Kommentarer
Postat av: Joe Shaver

Skitiga jobba kan ju vara ett av de bästa programen som sänds nu. Sen att det visas två gånger dagligen gör det ju inte sämre. Hoppas du inte blev skrämd för livet. =)

2008-04-23 @ 01:42:28
Postat av: Lollo

Haha, jo de kan fasktiskt vara rätt så intressant ibland. Och de roliga var att de där med snorålarna att jag sa tom när vi såg det att jag inte tyckte de såg så farligt ut...men tydeligen tyckte jag annars innerst inne :-P

2008-04-23 @ 16:51:48
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0