Uppdatering från helgen

Ides aldrig uppdatera bloggen igår utan jag nöjde med med att ligga i soffan/sängen hela dagen ist.

Håkan och Ann var iallfall uppe från Övik och hälsade på oss, superkul! Ni skulle ha bott närmare ju.
Tycker att om några år får ni ta och flytta hit upp ist, då är det Skellefteå och min tur att ha er nära :-)

Kvällen började lite lätt här med guitarr hero, lite alkohol och insamling av gänget som skulle ta sej upp till Kalle på kågevägen.
Kalle: du har fått till det jättefint i lägenheten och tack för att vi fick komma :-)
Det blev så att vi tjejjer komme oss iväg ner till stan jättetidigt eftersom jag hade gett Kalle i uppdrag att ringa efter en taxi ,vilket han gjorde....saken var bara den, att jag glömde säjja till att vi ville ha taxin efter 20 min, och inte på en gång...Haha..men men, då fick vi oss en chans att få dricka mer ute, eftersom vi inte hann med allt på förfesten..
Hmmm....hade nog varit lika bra att skippa de där extra dinkarna nu i efterhand och bara ha tagit det lungt ute. Men man är väl inte sååå smart när man fått i sej lite alkolhol :-P

Vi strosade runt, drack, jag hann med att vara upprörd, det dansade..vi hann även med att dömma ut Elin Lanto (som förövrigt hade kravallstängsel vid scenen, hallå snälla nån! Behövs sånt?!, pinsamt eftersom det var inte många som stod framme vid scenen och diggade :-P)

Jag, Kalle och Nicke tog oss en taxi upp på statiol norr och tog en korv innan det blev dax för hemgång...
Här har ni kvällen i bilder:

                 
            

          

     Nu blir det att ta de lungt nästa helg, 4 st helger i rad börjar kännas nu. Nästa söndag få inte bli en ny bakissöndag :-)

      Dagen efter spenderades som sagt i lugnet här hemma..
Gjorde även en hemmagjord pizza, mums! :-)


  

Kommentarer
Postat av: J

Hemmagjord pizza är ändå mumisgast, men skickligt gjort att idas...på bakisdan å allt =)

2008-04-07 @ 12:43:12
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

Iofs, har man allt hemma (och kanske dessutom färdig pizzamix) är de inte så himla krånglit =) Du har tur du som inte bor granne med en pizzeria =)

2008-04-07 @ 18:50:12
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

Hehe joo de var just de jag menade..iallafall för mej räcker de med en tanke å plötsligt står jag inne på korv ivars =/

2008-04-07 @ 19:27:08
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0