Vårens återkomst!

Ååååhhhh, så härligt det är ute, helt uunderbart! (även om jag nu hör grannarna gräla, igen..:-P)
Men denna gången kan jag slå av det, och bara skratta åt hur lycklig jag är!
Våren är på intåg, solen skiner, jag är kär och galen och Camilla ska hit och umgås med med ikväll :-)

Igår var vi, Sara och Tobbe å åt på Kriti, jag beställde en lax på planka, de var mumma!
Sedan åkte alla utom Markus (som svek oss pga hockey) upp till Sara och Tobbe för att se "så ska de låta"
Vilket förövrigt var ett toppen program, Molly var över mina förväntningar och hon kickar Amy Dimond stenhårt förövrigt! Hit med Molly på festivalen istället för nån jäla Amydamy.

Idag åkte jag iväg till Bergsbyn för att avlasta bror med hunden.
Mamma och pappa är nämligen uppe i fjällen med några kompisar och lämnade hunden hemma.
Så jag åkte hem och förbarmade mej över Frodo, annars hade han nog inte fått nån långprommis i helgen har jag en känsla av :-)
Han blev dock lite purken när han inte fick gå den vanliga vägen inne i skogen och springa fritt utan jag tog han på Bergsbyrundan ist, vilket såklart var inte lika kul för då vet han att han måste gå o koppel hela vägen.
Haha...han e lite småkul Frodo, för då började han strejka och la sej ner i snödrivorna.
Här kommer några vårkort från när vi var ute jag å Froddan:

        
Jag och Frodo leker i snön, man kan t.o.m se min fot som sparkar lite snö på Froddan=)

De droppade från ladan, ser ni det? :-) Myyyssss!




Annars så gjorde jag ett ryck och städade i bilen (ja jag vet, jag är världens bästa flickvän som städar min sambos bil :-P )och fick lite hjälp av bror med att tvätta den oxå, vilket var waste of time märke jag sen när jag hade kört hem bilen, för så var den såklart lika skitig igen av allt plask som är ute på vägarna, även om jag försökte köra försiktig i slasket...

Till middag blev det en god sallad:


Sedan åkte Markus till jobbet och Camilla kom hit =)
Hon var brun den gumman, shit! NÅgra veckor i Indien gjorde henne gott, haha..
Var helkul att träffa henne och vi hade såklart en hel del att tjattra om.
Tack gumman för att du kom :-)

image279

(Jag och Camilla när vi var i Turkiet, Side sommaren 2007)

Vi gick iaf i slasken till statiol och köpte glass, vi skämde bort oss och köpte go`glass.
Det blev Ben & Jerry`s glass med jordgubbar. Mumms!
 


Nä, nu ska jag sätta mej och spåna på min tjejfest som kommer framöver :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0