wiiii

Dagen började med fiberhårdmackor med morötter och ägg på.


Sedan var de dax för tentaplugg. De går sådär, de e inte roligt att plugga och jag gör hellre massa andra saker som att städa, tömma kattlådan, sortera tidningar och pappkartonger och titta ut genom fönstret på solen...:-P

Å spana in posten..VET NI, jag fick ett brev idag, där de stod att de int får öppnas förrän imorron (= min 25års dag!)
Så här ser de ut på baksidan:


jag tror att jag har en liten aning om att de är från en donna som heter Ann...tycker att jag känner igen handstilen.
Jag lovar, jag ska int öppna de förrän imorron, även om jag är supernyfiken! :-P

NÄ, nuu ska jag göra mej klar och åka ner på  stan för att springa massa ärenden, klippa mej och sen fara å handla...Sen ikväll är det spinning och kalasförberedelser som gäller.

Have a nice day!
Puss!

Kommentarer
Postat av: J

Ooo va spännande =) Jag lämnde en julklapp på Tinas trapp ett år där det stod "öppnas prick 12.34" tror du hon var nyfiken?? =) Du måst ju berätta vad de är sen =)

2008-04-24 @ 13:01:43
Postat av: J

haha näe..."ett år" menade jag en jul. Jag åkte dit på julaftonsmorgon och lämnade det. Men det där vore ju en kul grej, haha att man börjar ge julklappar ett år i förväg =)

Hehe ajabaja inte tjuvkika =)

2008-04-24 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0