BabyBooooom




Jag blir inte förvånad längre när jag ser eller hör talas om bekanta  och vänner som ska få eller har fått barn.
Det känns som att alla runtomkrig mej ska få barn nu eller som sagt har fått.

Fick precis igår veta att Malin P:s (som oxå väntar barn)  syster Jenny oxå ska få barn, tvillingar! i typ januari.
Sandra har precis fått sitt andra barn, en Melvin
Maria och Jocke väntar sitt andra...
Ludde och Vera fick precis en flicka
Biten`och Ida fick oxå en flicka nyss
Ida på jobbet väntar sitt andra barn
Min Ida fick barn för 1 år sen

Nån fler jag missat?

Har även sett en massa andra bekanta som väntar eller har fått barn...
Ååhhhh, jag vill oxå! Är så jäkla sugen!

Men jag lovar er att det blir inga barn födda här förrän jag e klar med skolan =)

Mamma påstår att vi är ju i den åldern nu så att det är ju inte så konstigt att det är barn på gång överallt omkring oss.
Och det är ju så, vi är ju som i den åldern när det börjar att ska skaffas barn..

Å vad jag längar tills vårat lilla framtida knyte får komma till oss...men som sagt...det är iallfall 1½ år kvar.


Kommentarer
Postat av: Cilla

ja, det är hyffsat skönt att veta att man slipper vara trött och sliten i morgon i alla fall. Själv har jag tryckt vindruvor coh choklad! Vad är det för pool han fuller föresten? jag blir nyfiken, det kan väl inte vara så många pooler i skellefteå som jag fyllas nu när sommaren (nästan) är över?

2008-08-16 @ 22:51:30
URL: http://zilledillen.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har missat Signe.. =)

2008-08-18 @ 21:45:07
URL: http://sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0