Drömtydning, anyone?



I veckan som varit så har jag dröm som tusan varje natt.
Det är helt sjukt, jag kommer även ihåg alla drömmarna,
även om vissa är lite difusa i kanterna....
Brukar komma ihåg drömmar ibland, men inte såhär många på raken.

Det jag minns att jag har drömt i veckan är:

*Att jag skulle skriva tenta i Anderstorps aulan, där det ständigt var folk som störde genom att prata.
Jag kunde då inte koncentrera mej och kuggade på den, dessutom så stötte läraren på mej och då
fixade han så att jag klarade den iallafall

*Att jag hade en intim stund med en tjejkompis och blev påkommen

* En massa olika saker som rör jobbet

* Att Markus hade tagit på sej en massa extra jobb efter sitt skift utan att meddela mej, han gick inte att få tag i och jag blev jätte orolig (till historen här hör till att Markus hade jobbat natt under denna natten och jag väcktes ur drömmen när han kom hem, vilket resulterade i att jag var sur på han när han kom hem :-P )

Vad tror ni att de betyder?
Eller har drömmarna ingen betydelse?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0