Feeeling


Blev lite smånostalgisk när jag som tvärast pratade med Miriam på msn.
Pratade om att det inte fanns nå kort på jag och henne tesammans bland  hennes
 nyaste blogginlägg.
Jag var då tvungen att gå och kolla vad jag hade.
Jag hade bilder på oss...men de var nog ända sen festivalen som vi fastnade på bild tillsammans.

Visst känns det som om det var längesen det vad festival i stan, sommar och varmt?
Och varför blir man allt som oftast snyggast på kort under sommaren, när man e onykter?

Hittade lite andra fina kort från sommarens Skellefte`festival som jag bjuder på, en del har ni kanske sett förr..



 


   
        

      



Kommentarer
Postat av: miriam

Men vad fint det där stora kortet var på oss! =) det har jag inte sett förut heller!

Vad tror du om "flytt-tacos" på lördag at my place?? =)

2008-08-19 @ 00:36:41
Postat av: J

Jag minns inte att det var så varmt redan då, iofs var väl festivalhelgen rätt bra. Det skulle säga var iaf faaan var brun du var!!! Och mitt men åååhhh från tidigare inlägg var för att du skrev "ja rekomenderar ingen att renovera en tvåa och bo i den på samma gång" Jag har ju kanppt börjat =)

2008-08-19 @ 11:42:01
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Cilla

jag vet så jäkla sjuk den där dokumentären var! Jag såg bara till paus sen blev jag hysterisk. Jag kunde inte se den..

2008-08-19 @ 23:21:37
URL: http://zilledillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0