Finally!

Nu äntligen har jag jobbat klart på mitt sommarschema,
helgens nätter gick som smort och inatt firade jag och Sandra som jag jobbade med, att de var vårat sista pass med massa godheter!
Men de känns även lite vemodigt att sluta....därför att då börjar de närma sej höst och skolan.
Visst skolan är ju det jag håller på med nu och ska vara min prio ett, men de känns alltid lite tungt att börja om efter en lång ledighet och avkoppling från studierna., dessutom får jag inte plugga med Sandra nå mer heller eftersom hon e mammaledig, de känns lite trist eftersom vi har följt varandra ända sen vi började.....
Men men, får hoppas på en bra klass där vi skeåbor får gå tillsammans och att vi får snälla lärare som kan ge oss lite spec behandling eftersom vi dagspendlar ;-)
Hösten och mörkret...Det enda som är bra med det är att man kan gå runt i mysigt varma kläder =)
Men men, bara 1½ år kvar nu innan plugget är slut, fatta vad jag längtar!!!


Det sägs dock att det ska komma in ett högtryck, typ sommarvärme till helgen.
Så det hoppas jag på! :-)

Idag så är det full rulle här hemma, Markus håller på att jobba för fullt med lister och annat.
Det är kul att se att lägenheten börjar ta sin sista form, även om det är damm överall, nu igen. :-P
Kanske ska iväg senare ikväll och plocka hallon med mamma, det beror lite på vädret.
Borde dock ta mej ut på en promenad idag, får se om jag ids.

Kommentarer
Postat av: J

Hihi näe men jag letade väl efter folk jag kände =)

2008-08-11 @ 17:47:30
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Oskar

Jo, flyttar till Oslo 1 sep :D

2008-08-12 @ 14:01:06
URL: http://oskarjohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman,

skönt att du slutat jobba nu, lite ledighet innan skolan startar =) du hinner ta igen dig lite då kanske. håller med om att det känns trist att inte läsa tillsammans nå mer i skolan, känns jobbigt att börja om med helt nya personer, man har ju som alltid annars haft nån man känner som. men men det är bara att hoppas på att allt går bra, jag ska ju inte börja än så. men i höst tänkte jag då komma med lillen till skolan och hälsa på =)ska ta många promenader och gå bort dessa extra kilon man har kvar...jag är och går nu varje kväll så jag är på god väg =) dock är jag nog lika mycket i godis skålen =/ hahahaha!



Nä kramis på dig, dax att sova nu...vi höres!

/Sandra

2008-08-12 @ 23:01:37
URL: http://hem.bredband.net/lillen04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0