Fsk på distans

Ligger nu nerbäddad i ett nyinköpt och nytvättat sängkit, så nice!
De enda dumma var att jag tvättade våra dunkuddar idag och dom han verkligen inte bli torra pga våran cp torktummlare.
Så nu kan jag bara ha en kudde, den jag inte tvättade, och den e inte så skön.

Pratar nu med Maria S på msn och hon gjorde mej uppmärksam på att fsk utbildningen i Lule ska nu börja göras även på distans, sååå jäkla störande må jag säjja att de inte gjort det förrän nu!
Men nu hoppas jag på att vi kanske kan utnyttja det och göra nått bra av det, som att vi kan söka och läsa våran fortsatta utbildning på distans....Det skulle vara guld värt, men kan de verkligen vara möjligt?...Hmmmm... I hope.

Imorron blir det Bergsbyn. Jej!
Funderar på att ställa väckaren på 8, käka frulle och sen gå till Beschan, istället för att ta cykeln.
Får se hur det känns imorron =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att de löser sig för er, och att de kanske även går nästa termin när jag ska börja pendla. =)

2008-08-26 @ 10:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0